Extra eXTrA

*** Maria Johansson dementerar härmed kraftigt att hon är ett feministiskt manifest.

Hon vägrar även ta ansvar för författares värderingar. ***

Tessan, förlåt att jag sabbade den där finn-dig-själv-kursen. Jag borde kanske ha insett då att allt jag behövde var att lära känna min gamla återfödda själ och sedan hitta ett lugnt tidsfördriv i min ensamhet.

Men det gick inte. Jag var tvungen att testa allt annat, bara för att se hur det gick.

Och ändå var jag ensam.

Men jag känner mig mindre ensam nu! JAG har också missförstått Maria Johansson!

Fast inte lika mycket som vissa andra 🙂

Kommentera

